Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. február 7., vasárnap

Nyűgös napok

Amióta a második fog kibújt, egy-két nap boldogság volt, aztán mintha jönne is a következő, nappali nyűgösség van, alvásból sikítva ébredés, éjjel négy kelés már a második éjszaka... Szegény kisfiam, nem nagyon kap szünetet ezektől a fogaktól.

Elkezdtem egy egyszerű kis tornát csinálni Regővel, köszönet érte Eminek! Elvileg forgásra ösztönöz, végülis csak megmutatja neki a mozdulatsort. Oldalra nagyon szépen fordul, és rettentően erőlködik utána, de nem sikerül átfordulnia a vállán. Hasról hátra is főleg a kiságyban gyakorolja a megfordulást, de azt legalább gyakorolja. Így aludt tegnap:     
                                                                                               
Az én kisfiam, aki kizárólag hason tud aludni :)

Tegnap ráálltam vele a mérlegre, meztelenül 7300 grammot mértem, persze ez csak az itthoni személymérleg, nem valami pontos, bár a múltkor is csak 30 grammot tévedett.

Elkezdtem várni a hozzátáplálást. Pár napja még szinte szomorúan gondoltam rá, hogy az én pici kisfiam féléves nagyfiú lesz, aki nemcsak szopik már... de ma már várom, kíváncsi vagyok rá :) Még bő két hét, vagy szűk három :) Tegnap átálltam napi egy fejésre, megvan a cél, a hét liter tej a fagyasztóban. Van rá jelentkező, ha ő elvisz valamennyit, azt még szeretném visszapótolni, azért nem állok le teljesen egyelőre.

Ma pedig behavazódtunk, akit érdekel, milyen ma nálunk a kép, megnézheti itt:
 - ahol a többi albumban természetesen Regőről is szuper képek találhatók. Meg Marciról, meg rólunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése