Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2009. november 24., kedd

Mindjárt három hónap!

Zajlik az élet, én meg már nagyon régen írtam ide, de most pótolom.

Utolsó bejegyzésem óta Regő forgott még pár hétig mindennap, de most az utóbbi időben nem mutatja meg, mit tud, ha hasra teszem. Sebaj, ráér még :) Le se merem írni, de van egy bizonytalan fognövekedési projekt is, bizonytalan, mert látni nem lehet, nagyon korai és nem is a szokásos helyen van, de ujjal éreztem már én is és a védőnő is, és gyakran a viselkedése is erre utal.

Miket is csináltunk az elmúlt hetekben? Voltunk családi ebéden Tabon a nagybátyáméknál, Regő szinte végig a babakocsiban aludt. Ott ettem káposztát, amit nem kellett volna, eddig ettől az egytől fájt a hasa, megleszek nélküle. Utána a hétvége további részét Ságváron töltöttük.

Volt még háromhónapos státusz, ahol minden rendben volt, nyolc nappal háromhónapos kora előtt 6540 gramm és 61 centi volt Regő. Életében először nem sírt, gagyogott, mosolygott a mérlegen meg öltözés, vetkőzés, vizsgálgatás közben.

Aztán voltunk még Veszprémben Szini barátnőméknél, ahol a héthetes Levente akkora, mint Regő, pedig Regő se kicsi! :) Na jó, Levi kicsit nagyobbnak is született (4200 gramm) viszont jóval fiatalabb. Ott bemutatta, milyen, amikor nem alszik, így kénytelenek voltak bemondás alapján elhinni nekünk, hogy egyébként meg hatalmasakat durmol :)

Következő posztban hozok képeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése