Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 6., szombat

Azért Regőről is :)

Regő is jól elvolt a Csodák Palotájában. Aludni nem tudott ott, úgyhogy jól elfáradt, hazafelé aludt, és itthon is hamar. Szopizni tudott ott, tisztába is tettem, az aznapi almázása még indulás előtt megvolt. Bevihettük a babakocsit, főleg abban volt, meg felváltva Péter vagy az én karomban. Bevallom, bár nem szép dolog, de telebukott mindent, talán kicsit túlette magát... egyébként szépen elvolt, nézelődött, játszott, szopta az ujját.

Előző nap, 1-jén voltunk féléves státuszon, ott nagyon jó kedve volt, és minden tudományát bemutatta. 7650 gramm és 67 centi, most súlyra nagyot nőtt - 520 grammot egy hónap alatt - hosszra viszont semmit. Vagy hízik, vagy nő :). Születési súlyának most a 2,62-szerese :), feje 44 centi, mellkasa is. Múlt hónapban a feje nagyobb volt, mint a mellkasa, most a nagyobb hízás miatt megint utolérte. Forgott mindenfelé, bekapta a lábát, vigyorgott, dumált, nagyon aranyos volt, meg is dicsérték. Státusszal, fejlődéssel is minden rendben volt, a lábait feszíti, ami nem jó, de megmutatta a doktornő az asszisztált mászatást, ezzel a fogással úgy kúszott Regő a vizsgálóasztalon, hogy csak lestem. Ezt kell vele gyakorolni, hogy rájöjjön, tud a lábával erőt kifejteni, és megtanul majd kúszni. A felső fogai a doktornő szerint egy hónap múlva jönnek majd ki - meglátjuk.

Csütörtökön kóstolt először sütőtököt egy pici anyatejjel hígítva. Végülis nem volt vele baja, de nem is volt oda érte. Szerintem a kaják állagát furcsállja, az ízükkel nincs gondja. Tegnap meg ma almalével hígítottam neki a tököt, olyan 20-30 millit eszik meg. Néhány nap múlva őszibarackot fog kóstolni.

Most meg mindenki beteg, ki jobban, ki kevésbé. Péternek gennyes hörghurutja van, esténként lázas is, antibiotikumot és köptetőt szed. Én csak náthás, torokfájós vagyok, teákat iszom mézzel, meg c vitamint. Marcinak nem fáj semmije, viszont köhög és náthás, ő lándzsás útifű szirupot, orrcseppet és c vitamint kap. Regő tartja a frontot, és beéri napi egy-két orrszívással.

Pár kép róla is:
Vasutazás Marcival:


Csodák Palotájában:
 

Sütőtök:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése