Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 15., hétfő

Ki se látunk a dáthából...

Tavaszt nekünk és egészséget, most!!!

Naszóval, legutolsó bejegyzésem óta Péter jobban lett, Regő és én rosszabbul, Marci tartja a frontot. Nekem volt, vagy talán még van is arcüreggyulladásom, amennyire tőlem telik, még lázas is voltam, múlt hétvégén szinte végig feküdtem, amikor nem Regőztem :) csak homeopátiával, vitaminnal, teákkal, gyógynövényekkel kúrálgatom magam. Orvosnál voltam, ő is ezt javasolta, nagyon szeretem érte, ahogy a gyerekorvosunkat is.
Regő ugyanis múlt hét szerdán lett hőemelkedéses, csütörtök reggelre lázas, 38,2. Gyerekorvos szerint kezdődő hörghurut, csak az én kérésemre és a hosszú hétvége miatt írt fel antibiotikumot és egy recept nélküli köptetőt. Bontatlanul áll még mindegyik, szerencsére Regő nagyon jól reagál a homeopátiára, és gondolom az anyatejre is, meg arra a sok mindenre, amit rajtam keresztül kap. Egyetlenegy homeopátiás kúpot kapott a lázára, azóta sincs neki, és naponta egy vagy két hurutoldó tablettát vízben oldva, meg chamomillát éjszakára, orrszívásokkor homeopátiás orrsprayt. És persze sok orrszívás. Két napig nyűgös, rosszkedvű volt, még mosolyogni se volt kedve, de most már ugyanolyan jókedvű, mint makkegészségesen. Most már köhög is, de ez jó hír. Három napig az evés is kimaradt, új kaját meg nem vezetek be, amíg beteg, úgyhogy hiába már lassan hét hónapos, egyelőre még mindig az alma, sütőtök, barack repertoárnál vagyunk. De tegnap, háromnapos kihagyás után 50 ml barackot megevett Regő, eddig ez volt a csúcs :)

Tavaly ilyenkor már rég elvetettem a répát, fehérrépát, borsót, hagymát, most meg semmi... csak a saláta- és karalábépalánták nőnek szépen az ablakban. Két kívánságom van: kellemes, tavaszi, szélmentes napok, meleg nem is kell, és egészség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése