Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. június 26., vasárnap

Repülés Krisztáékkal

Tegnap a dunakeszi repülőtéren jártunk. Péter még ősszel nyert egy sétarepülést Krisztáéktól, akinek a férje, Peti, pilóta. Mivel ősszel nyerte, az időjárás, majd a tél miatt akkor már nem kínálkozott alkalom, tavasz óta pedig folyamatosan egyeztettünk, hogy találjunk olyan hétvégi időpontot, amikor mindenki ráér, és az időjárás is kedvez. Reggel tiszta időre, de erős szélre ébredtünk, de Peti azt mondta, délután 3-4 körülre ez csökkenni fog, és alkalmas lesz az idő. Ebéd után indultunk úgy, hogy Regő az autóban tudjon aludni. Útközben is folyamatosan egyeztettünk, kérték, hogy még késsünk kicsit, így első programpontként bementünk a fóti Corába, kicsit vásárolgattunk, nézelődtünk, uzsonnáztunk is. Onnan már csak pár perc a reptér, könnyen megtaláltuk, Krisztáék is kimentek közben, a repülőgép pedig előkészítve várt. Nem is vártunk sokáig, a fiúk beszálltak, Peti elmutogatta a dolgokat, majd jött is a felszállás. Regőnek nagyon tetszett a sok repülőgép, mondta is folyton, hogy repülő (hepő)! Azt is értette, hogy apa beszáll a gépbe és elmegy vele, de nem sírt miatta, tetszett neki, integetett. Persze Marci se unatkozott.

Ezek a felszállás és azt azt megelőző percek képei. Utána Kriszta sütötte sütit ettünk, körbesétáltunk, megnéztünk egyes repülőket, bementünk a Malév klubház mögé, ismerkedtünk egy aranyos kutyával... meglepően rövid volt az a húsz perc, amíg újra meghallottuk a gép motorját. A fiúk rohantak vissza a kifutópályához, ők látták is, ahogy lecsap a gép, majd elrepül a pálya vége felé és ott leszáll. Mi már csak magát a leszállást láttuk, majd utána a visszagurulást. Regőt alig lehetett visszatartani, tudta, hogy ott jön apa, kiabált, hogy ott az apa, és szaladt volna a gép elé :)

Péternek nagyon nagy élmény volt a repülés, Visegrád fölé mentek, gyönyörűen belátták az egész Dunakanyart, a hegyeket, településeket, a Fellegvárat. Kicsit dobált a gép, ami viszont zavarta - elég erős szél volt még, viszont a hidegfront utáni gyönyörű, tiszta idő, nagy látótávolság.
Utána Marci is kipróbálhatta a gépet, persze csak a földön :)

Kicsit körbenéztünk még, bemehettünk egy hangárba, ahova egyébként idegeneknek belépni tilos, de nekünk Peti kíséretében szabad volt, és a fiúk megnézhettek egy AN-2 (Ancsa) típusú repülőgépet is. Nagyon jól néztek ki, kisebbek voltak, mint a rotorszárny :)

Kicsit még elbeszélgettünk, ettünk a sütiből, megköszöntük a lehetőséget és indultunk tovább. Már biztos írtam, az egy külön mániánk Péterrel, hogy ha lehetséges, nem ugyanarra megyünk haza, mint amerre jöttünk. Így most átkeltünk a Dunán, és Esztergom felé vettük az irányt. Dömösön megálltunk Dédipapa sírjánál. Marci addigra elaludt az autóban, így ő most nem jött be, de Regővel köszöntünk Papának, Mamának is. Regő sajnos csalánba gyalogolt a temetőben, de olyannyira nem zavarta, hogy csak Marci vette észre az autóban. Nem volt nálunk semmi ilyesmi - tanulság, ezentúl hordok magamnál valamit csípés ellen és kalciumot, a múltkor is jól jött volna  Marci darázscsípésénél - kis hideg vízzel lemostam, és mentünk tovább. Felmentünk Dobogókőre is, hiszen ott mentünk el mellette, és csak az lehetett az igazán tökéletes megkoronázása a napnak. Megnéztük a kilátót, kicsit sétáltunk az erdei sétaúton, már elég hűvös volt, mindenki felvette a magunkkal vitt kardigánt, pulóvert, dzsekit. Találtunk egy remek kis büfét, meg is vacsoráztunk, mint a turisták: sült kolbászt, zsíros kenyeret, Marci hot dogot, Regő sült krumplit, még meleg teát is kaptunk.
Innentől már nem álltunk meg, dimbes-dombos szép útvonalon jöttünk hazáig. Azt hittem, a fiúk elalszanak, de nem, végig ébren voltak, bár Regő egyre bágyadtabb lett. Marcival szójátékokat játszottunk, végül este 10 körül értünk haza. Gyors fürdés után irány az ágy, senkit sem kellett sokáig altatni :)

1. Timi! Szuper kis nap lehetett, tele nagyszerű élményekkel! Ilyen egy igazi kirándulós nyári nap :)

2. Nagyon jó program volt! A sétarepülést én is szívesen kipróbálnám, szuper lehet.
    Elhiszem, hogy a fiúk nagyon élvezték a repteret. Csabi és Máté nem voltak ott?
    Azta, Regő ébren bírta hazáig, 10-ig? Nem semmi!!

3. Csabi és Máté mamánál voltak :) Én se gondoltam, hogy Regő nem alszik el, sőt azt se, hogy Marci se :)

4. Igazán jó kis program volt! :)

5. Tök jó kis program, már vártam, hogy mikor mentek. Viszont miért van fent Marciról két ugyanolyan kép? :)

6. Mert Marci szép :D leszedtem, köszi!