Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2009. október 17., szombat

7. hét és a várva várt mosoly :)

Pár napja most nem írtam, én is náthás lettem, meg képeket vártam, hol a fényképezőgép tűnt el, hol a kábel... most épp megvan minden, képek is feltöltve a gépre, Regő pedig órák óta alszik, úgyhogy megpróbálkozom egy bejegyzéssel.

Szóval héthetes volt kedden Regő és 5400 gramm. Legközelebb csak kéthónaposan kell menni, amikor rögtön oltást is kap majd. Továbbra is kapja a homeopátiás bogyót (Kalium Chloratum) náthára, a többedik orrsprayt próbálom, és egyelőre úgy tűnik, az Otrivin jön be legjobban (ez itt a reklám helye...) és most már C vitamint is kap. Ügyesen benyalogatja kanálból, csak érdekes kis pofákat vág utána :).

Szerdán, pont orrszívás közben - perverz a gyerek - megkaptam az első igazi mosolyt :-))). Nem ez volt ténylegesen az első, azt az apja kapta, de nekem ez volt. Sírtam, ölelgettem :-). Azóta is láttunk párat, nem osztogatja bőkezűen a kislegény, de most már rendszeresen mosolyog és egyre több édes kis hangja is van. Pár napja leraktam szőnyegre is játszani, persze még nem játszik, de ügyesen tornázik, hason emeli a fejét, és szépen elvan pár percig. Többet nem is várunk ekkora emberkétől.

Voltunk csípőszűrésen is, minden rendben, és én is voltam hathetes kontrollon, nálam is minden rendben. Egy időre elbúcsúztunk a kórháztól, jó ideig a környékére se akarok menni :).

Képek:
Forgófigyelés:
Földön játszás, fejemelés:
Kis ducifejű babám:
Ma reggel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése