Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2009. október 28., szerda

Két hónap :) és tejallergia

Regő babám két hónapos lett :) már nem is most, hanem vasárnap!

Körülbelül egy hete gondoltam rá először, hogy tejallergiás, a nátha mellett pöttyös és durva tapintású lett az arca. Utánaolvastam, kérdezősködtem, és kiderítettem, hogy a tejallergia pontosan ilyen pöttyösödést okoz. Azt hallottam már korábban, hogy légúti tüneteket is okozhat, most kiderítettem, hogy enyhe esetben bizony ez lehet egy elhúzódó nátha is. És Regő már egy hónapja náthás, gondoltam, egy próbát megér. Vettem rizstejet, zabtejet, tejfölhelyettesítő izét, és abbahagytam a tejivást. A pöttyök látványosan múlnak, a nátha is mintha picit múlna már, ha elmúlik tényleg, akkor ez volt a baj. Pedig eleve úgy akartam kezdeni, hogy tejmentes diétát tartok, de gondoltam, kipróbálom, és mivel eleinte nem ártott, illetve a náthát nem gondoltam, hogy az okozza, nem jöttem rá... de remélem, most már majd jobb lesz!

A hosszú hétvégét Ságváron töltöttük, kicsit több sírással és kevesebb alvással, mint itthon. Vasárnap este jöttünk haza, közben volt az óraátállítás, de nem viselte meg Regőt. Hétfőn hazajött Marci, és azóta élvezzük az őszi szünetet. Gyönyörű idő van, tegnap kertészkedtünk is, amíg Regő aludt a teraszon.

A kéthónapos védőnői vizsgálaton Regő 5960 gramm, 59 centi, feje-mellkasa egyaránt 42 centi. Súly megduplázása kipipálva, plusz még 140 gramm :). Most már valamennyit lassult a gyarapodás, a legutóbbi mérés óta ez már "csak" 280 gramm volt heti átlagban. Minden oké vele, megmutattam a köldökét is, sokkal szebb, de még egyszer le kellett ragasztanom. Az oltás csúszik egy hetet, mert nincs a doktornő, úgyhogy jövő héten megyünk, és kettőt kap Regő.

Friss képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése