Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 25., hétfő

Ringató

Regő ma öt hónapos lett :) Ebből az alkalomból - meg mert pont ma van :) - elmentünk Ringatóra. Nagyon tetszett, fogunk járni továbbra is! Nyolc gyerek volt, Regő a legkisebb, még egy olyan nyolc hónapos körüli kislány volt, a többiek totyogók, a legnagyobb egy körülbelül hároméves kisfiú. Vezetéssel dalocskákat énekeltünk, mondókáztunk, volt, amit már ismertem, de sok új is, voltak ölbeliek, lovagoltatók, járkálósak. Én nagyon élveztem, Regő is, de ő elfáradt bele, de nem sírt egyszer sem, amikor pedig nyűgösködött, felálltam vele és ritmusra ringattam. Elvégre Ringató :)
Fotóztak is közben, majd értesítenek, hogy hol lehet megnézni a képeket. Szóval megvan a rendszeres hétfő délutáni programunk.
Holnap elviszem Regőt megmérni, és majd beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése