Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 15., péntek

Szigorú napirend

... na nem Regőnek, nekem...

Január 4-én kiderült, hogy epekövem van. Műteni kell, de diétával és homeopátiával lehet tolni a műtét idejét akár egy évet is, de ha begörcsöl, akkor bármikor lehet a műtét. Így aztán most zsírszegény, sószegény, rostgazdag diétán vagyok, naponta ötször eszem keveset, és amíg a homeopátiás szereket nem sikerül beszerezni, mentateát iszom. Aztán 3 hét homeopátiás kúra, a diéta meg életformává válik.

Egy hete elkezdtem fejni is, hogy a hirtelen műtét esetére legyen tartalék. Először megijedtem, semmi se jött, aztán alig valami, de valószínűleg csak mert olyan szépen beállt már a kereslet-kínálat, nemigen volt felesleg. Naponta négyszer fejek, legtöbbször elektromos mellszívóval, és most már majdnem két liter tej van a hűtőben, egy hét alatt, szóval azt hiszem, elmúlt az ijedelmem :) Regő is tud enni mellette, az első 1-2 éjszaka volt rosszabb, de beállt szépen a magasabb igényekhez a mennyiség, most megint kétszer kel.

Azt nem is írtam még azt hiszem, hogy 4-én voltunk Regővel a kicsit megcsúszott 4 hónapos oltáson, akkor volt 6950 gramm és 65 centi. Végre megint egy értékelhető hízás,  20 nap alatt 280 gramm. Kíváncsi vagyok, most majd fejéssel együtt mennyit gyarapszik. Egyébként napról napra ügyesedik - azt sem írtam még, hogy 7-én megfordult a hátáról a hasára! Nagyon ügyesen fog már, hason fekve is, játszik a babatornáztatóval, csörgőkkel, rágókákkal. Valamivel többet van már ébren napközben.

Marcival kapcsolatban hétfőn megyünk nevelési tanácsadóba, problémái adódtak az iskolában, eleven, szerintem túl okos, nem tudják lekötni. Remélem, adnak jó tanácsokat! Ha véget ér addigra a tanácsadás, akkor pedig ötre megyünk Ringatóra Regővel, azt is nagyon várom már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése