Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 14., szerda

Mászik a baba :)

Sajnos videót nem tudok csinálni, úgyhogy aki olvas, legyen szíves bemondás alapján elhinni nekem, hogy Regő mászik :) nem sokat egyelőre egyszerre, de szabályosan mászik, a távolság csak idő kérdése :) Most valami ugrásszerű fejlődésben van, a szeparációs szorongás, az ülés, a mászás, a fogak... Ma intézkedni voltunk: Marci iskolájában a bepótolandó leckéért, postán, itteni boltban, utána az OEP-nél, aztán Kenguruban és C&A-ban ruhát venni, aztán mezőgazdasági boltban vetőkrumpliért, aztán még egyszer megálltunk az úrhidai boltban. Regő nagyon ügyes volt, egyszer nyűgösködött közben, akkor megszoptattam parkolóban, és bírta tovább, autóban el is aludt.
A legutóbbi bejegyzés óta kóstolt salátát és cukkinit, legközelebb az olajat vezetem be, a sóskával meg lehet, hogy mégis várok egy kicsit, elvégre 10-11 hónapos korra ajánlják most. Leszedegetem a már szedhető leveleket, megcsinálom a pürét és lefagyasztom legfeljebb, és előtte a húst vezetem be, meg a rizsen kívüli gabonákat is. Lassan eljön az ideje a kétszeri étkezésnek is, mindjárt 8 hónapos lesz, és szép adagokat eszik. Zöldségben jöhet inkább a borsó, brokkoli, zeller, meg az első fűszerek. Eddig nem volt olyan, amit teljesen elutasított volna.
Marci holnap már mehet iskolába!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése