Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 23., péntek

Unalmas :)

Biztos nagyon un már engem, aki olvas, és esküszöm, nem abból állnak a napjaim, hogy Regő fogait csodálom :) Anitánál és Timinél láttam ezt a képet, kölcsönvettem, és Regőre alkalmaztam, ez lett belőle:
Regő egy tündér, bár ma éppen nyűgösebb, front van, de most épp kukucsot játszanak Marcival, és nagyon vigyorog :) Erről jut eszembe, egy ilyet is alkottam az én két szép fiamról:
Ahogy megjött a jó idő, egyre többet vagyunk a kertben, már kel sok minden, de még kell vetni és palántázni is ezt-azt. Marci rendesen segít, Regő pedig egyre kevésbé bírta türelemmel a babakocsiban, és nehezen, rövid időkre aludt el, így vettünk egy járókát, amit tegnap be is vetettünk kerti munkára. Így sokkal tovább tudtam gazolni a répát :)  A kerttel kapcsolatban nagyon tetszik, hogy zöldséget és gyümölcsöt Regő csak olyasmit evett eddig, ami a kertben termett (na jó, az egy céklát kivéve), és ezt továbbra is szeretném folytatni. Így valószínűleg előbb fog hagymaféléket és sóskát enni, mint a többi baba, és később brokkolit és borsót pl., de szerintem ez nem baj. Parasztgyerek, azt eszi, ami van :)
Egyébként ma evett először húst, krumpli-meggy-csirkemell püré formájában, ízlett neki, mostanában másfél deci körüli az adagja. Eddig kapott már almát, sütőtököt, barackot, krumplit, répát, rizst, meggyet, céklát, salátát, cukkinit, olívaolajat, petrezselymet és most csirkemellet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése