Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. július 21., szerda

Örökmozgó akrobata

Regő újabban mindenhova felmászik: Marci ágyára (megmértem, 33 centi magas), Marci trambulinjára (az könnyebb eset, csak 22) a nappaliban a kisebbik heverőre, meg ahova még sikerül. Ahova aztán felmászott, ott boldogan körülnéz, csatakiáltásokat hallat, rugózik, ugrál, mászik, felderíti a környezetet :) Pár napja, még Marci itthon volt (mert most az apukájával nyaral, ja ezt már írtam) Marcinak meséltem, Regő felmászott az ágy melletti padra (31 centi), onnan a pad támláján és az ágy lábvégén át az ölembe.
Néhány kép kommentekkel:
Marci autópályájának alkatrészei a trambulin és a fal közé vannak elrejtve, gyanítom, hogy Regő elől. Hát, ez már nem akadály :) és az autópályadarut szinte csak meg kell érinteni, hogy berregve működésbe lépjen :)

... aminek aztán lehet sikítva örülni :)

Aztán a mai akrobatikus produkció a hintában (kartávolságra voltam, meg is fogtam közben néha):

és a Marci ágyára való felmászás, illetve már a fentlét:

...hogy is kéne innen továbbmászni a padra..
.
talán így?
Nem mellesleg ezeken a képeken már az is elég jól látszik, mekkora haja van már Regőnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése