Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. december 20., hétfő

Orvosnál

Megnézettem Regőt a doktornővel, ma is lázas volt még, a mai csúcs 38,4, aludni 38,1-gyel tettem le. Ma már sokkal jobban viselte, jobb kedvű is volt, bár csak olyan visszafogottan, de olyan ügyesen, jól viselkedett az orvosnál is :) Először csak az ölemben ült, aztán megnézegettük a kedvenc kacsás könyvét, lámpákat kapcsolgattunk és megnézte, megsimogatta a többi beteg babát is :) A rendelőben is nagyon ügyes volt, kérésre nyitotta a száját, hogy megnézhessék a torkát! A doktornő szerint is vagy háromnapos láz, vagy valami más vírus. Ha az előbbi, akkor annak holnap ki kell derülnie a láz elmúlásával, pöttyök megjelenésével, ha más, akkor még meglátjuk. Ha nem múlna a láz, vagy rosszabbodna Regő, hurutos lenne, akkor csütörtökön még vissza kell vinnem, de nem így lesz! Pénteken Szenteste, addigra makkegészséges lesz!
Ha már ott voltunk, meg is mérettem Regőt, ez már a 16 hónapos mérés volt, hiszen a hónapot épp az ünnep első napján tölti be. 10340 gramm és 80 centi, ez mindössze nyolc deka gyarapodás, viszont egy centi növekedés, teljesen rendben van. Volt ebben a hónapban oltás, nátha, most ez a betegség, még jó, hogy nem fogyott.
Elméláztam ezen, hogy 25-én lesz 16 hónapos... Tavaly december 25-én 4 hónapos volt, tavalyelőtt meg még nem tudtam, de már odabent csücsült, és hivatalosan pont 25-én kellett volna második vérvételre mennem, hogy megállapítsák, miért nem jön össze a várva várt baba... persze ünnepek alatt nem mentünk, mire meg mentünk volna, addigra kiderült, hogy már késő, mert összejött ő vérvétel nélkül is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése