Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. november 8., hétfő

Orvosi kontroll

Most már meggyógyul Regő :) A bakteriális fertőzés elmúlt, a vírus lassan ürül, azért húzódik el ennyire ez a betegség. Most már nem szabad majd lázasnak lennie, ma és holnap kell még köptetőt és szemcseppet kapnia, aztán már csak sok folyadékot és C vitamint. Ez a sok folyadék olyan érdekes, eddig kínálgatni kellett, pár kortyot ivott evések után, most meg mutatja, kéri a vizet, a poharat, és nevet, ha látja, hogy kap :) Tudja, mi kell neki. 
Tegnap már nem volt lázas, de hőemelkedéses igen, remélem, nem tér már vissza a láz. Kicsit kevésbé csúnya a szeme, és talán kevesebbet kell szívni az orrát. Remélem, most már megjavul! Egyébként általában jókedvű, tegnap így segített kötni:


Én is voltam ma orvosnál, főleg azért, hogy ha egymást fertőzzük oda-vissza Regővel, akkor kezeljenek már ki engem is. Jól gondoltam, ugyanazok a tünetek enyhébben, mint neki voltak az elején, kaptam én is szemcseppet és ACC-t. De már látom a fényt az alagút végén :)

3 megjegyzés:

  1. Jöjjetek mindketten gyorsan rendbe :) azokat a csodálatos kék babaszemeket ne gyötörje tovább semmi, se baci,se vírus!

    VálaszTörlés
  2. Timikém, örülök, hogy látszik az alagút vége! :D

    VálaszTörlés
  3. De jo hogy vegre mindketten josztok helyre, tovabbi gyors gyogyulast nektek, kuldom a gyogymanokat, nagyon edi Rego hogy segit neked:) Krisznek is 38,5 volt a lazza ategnap a fogatol talanazert van neki laza es neked nem.gartula a 11 fogacskahoz is.

    VálaszTörlés