Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. május 22., vasárnap

Itt a cirkusz!

A múlt héten cirkusz érkezett kis falunkba :) Kicsi kis vándorcirkusz, de pont a mi utcánk végén, a focipályán vertek sátrat - fel se merült, hogy ne menjünk el megnézni az előadást. Előtte már egy-két napig pónilovak és egy láma legelészett a focipályán, az alapos szemlélő talán észre is vette őket a sportnapos képeken.
Pénteken este hatkor volt az előadás. Előtte kicsit hisztis napunk volt, tartottam tőle, hogy Regővel mi lesz, hogy fogja bírni, Marika néni készenlétben is volt itthon, hogy bármikor jöjjön érte. Az este aztán várakozáson felül sikerült :) Regőt babakocsival vittem, és úgy gondoltam, abban fog ülni végig, több esélye van, mint ha az ölemben ül - igazam is lett. 
A cirkusz tömve volt, eljött a falu apraja-nagyja, másfél-kétévesektől a kamaszokig, és persze a szülők. Pótszékeket kellett betenni. Mi még kaptunk rendes helyet, aztán amikor elkezdődött az előadás, a babakocsit kicsit előrébb toltam, Marci székét mellé, én pedig a két fiú mögött középen ültem.
Nem is tudom felsorolni, mi mindent láttunk, a kicsi, kevés személyzetű cirkuszhoz képest tényleg jó, színes előadás volt. A képek sajnos a piros cirkuszsátor miatt eléggé pirosas árnyalatúak lettek, de a lényeg talán látszik :)
Tornászbemutaval kezdődött:

Aztán volt pónilovas szám, amiről nem igazán sikerült jó képeket készíteni, mert ugye a póni fut :) Regőnek talán ez tetszett a legjobban, csillogó szemekkel, nyakát nyújtogatva nézte a babakocsiból. Marci még fel is állt, hogy láthassa, hogy ugorja át a póni az akadályokat. 
Volt egy kislány kígyókkal - először azt hittem, csak hastáncolni fog, aztán előszedte a kígyókat, amiket először csak mű kelléknek gondoltam, de körbehordozta, és lehetett látni, ahogy nyújtogatják a nyelvüket és mozognak! A kislány táncolt velük, köztük, az egyiket meg is lehetett simogatni, Marci is megsimogatta.

Közben voltak bohócos számok, kis közjátékokként, semmi különös, de aranyos, vicces betétek. Egyszer a bohóc kijött a sorok közé, és egy pöttyös labdát dobált a gyerekeknek, akik persze nagyon élvezték :)

Volt még artistaszám:

Valamikor közben volt jó tíz perc szünet, amikor lehetett közben pónilovagolni a porondon, de Marci inkább kirohangálta magát a korabeli fiúkkal a cirkusz körül, Regő meg kekszet evett és autózott a babakocsiban. Aztán volt még zsonglőr is, végül pedig késdobáló, és biztos, hogy kihagytam még valamit :)

Számomra az est fénypontja, a csillogó gyerekszemek:


Többször majdnem elsírtam magam, amikor Regő spontán tapsolni kezdett, amikor láttam, hogy nézik, élvezik a műsort. Nagyon hálás tudok lenni minden programnak, mindenkinek, aki ezt váltja ki a gyerekeimből :) 

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lehetett :) és aranyos, megható lehetett Regő a spontán tapssal :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó az utolsó két kép, látszik, hogy mennyire élvezik a fiúk az előadást. :)
    Én valamilyen megmagyarázhatatlan okból nem szeretem a cirkuszt, és Laci sem nagyon, de megbeszéltük, hogy ennek ellenére a lányokat el fogjuk majd vinni. Hátha ők szeretni fogják! :)

    VálaszTörlés
  3. Én azt nem szeretem benne, ha állatkínzás van, de talán az már nem szokás :)

    VálaszTörlés
  4. Nagy élmény volt a fiúknak, ez a képeken is látszik :)

    VálaszTörlés