Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. május 9., hétfő

Védőnőnél

Végre sikerült megméretni Regőt, most már majdnem másfél hónap telt el az utolsó mérés óta. Jó nagyot nőtt: 11,5 kg (bő fél kg gyarapodás) 83 centi magas (másfél centi növekedés) a feje 50, a mellkasa 51 centi, tyűha :) Ezek már nagyon nagy számok :) Hát igen, éreztem én, hogy az étvágya miatt nem kell aggódni, csak a válogatósság múlna... 
Én pedig kaptam kiskönyvet, mértek vérnyomást, átmentem a háziorvos rendelőjébe is, ahol az asszisztenstől kaptam beutalókat, megcsinálta az ekg-t, szóval beindult a gépezet :)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szép méretei vannak Regőnek!
    És a kiskönyvhöz is gratulálok, ez olyan izgi! :)

    VálaszTörlés