Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. március 15., kedd

A kis kertészlegény

Tegnap végre megkezdtük a kerti munkákat. Mama, Apa és Zoli bácsi fákat nyestek, én pedig Regővel próbáltam veteményezni. Végülis sikerült mindent elvetnem, amit tegnap akartam, de azért a nagy részét már Regő délutáni alvása alatt :) Kapott egy kis homokozólapátot és -gereblyét, azokkal ásta a földet, és az én kis kéziszerszámaimmal is segített:


Szívesen segített volna a rendes, nagy szerszámokkal is, de azt azért nem hagytam :) Valamint ment volna apáékhoz is, az meg veszélyes volt, hogy a lefűrészelt ágak ráesnek. Megmászta a zöldségeskert kerítését, és néha megtaposta a Mama veteményét, győztem utána szaladni :) Jó kis segítség lesz nekem már ebben az évben, tavasztól őszig :)

2 megjegyzés: