Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. június 22., kedd

Bezártságos napok, plusz Regőmérés

Megint kitört a ragyogó júniusi idő: szakad az eső, fúj a szél, és 15 fok van. Regő náthás, kap napi három tabletta Kalium chloratumot, meg c vitamint, plusz napi több orrszívás. Semmi baja egyébként, jókedvű, nem lázas, csak nagyon taknyos. Nem nagyon megyünk sehova, önmagában az időjárás nem tartana vissza, meg a nátha se, csak a kettő együtt.
Múlt csütörtökön mentünk volna Pilisborosjenőre barátnőt látogatni, akkorra lett Regő annyira náthás, hogy nem mertem elindulni vele. Gondoltam, vasárnapra jobban lesz, akkor mentünk volna gyerekszigetre és ingyenes Halász Judit koncertre. De a nátha maradt, bejött mellé a rossz idő, megint csak nem mertem elindulni. Mára meg volt beszélve hozzánk egy babatali négy mamával, babával - ketten lemondták betegség miatt, a másik kettőnek én mondtam, hogy nem akarom megfertőzni a babájukat, meg persze őket se, úgyhogy eltoltuk. Jelen pillanatban viszont úgy érzem, csütörtökön ha törik, ha szakad, elmegyünk Tündiékhez! Kivéve, ha Regő még mindig annyira náthás, hogy nem merem babához vinni... de akkor meg állatkertbe megyünk! Punktum :)
Ma megyünk védőnőhöz Regőt mérni, kíváncsi vagyok, ha megjöttünk, megírom!
Megjöttünk: 8900 g, 72 centi, fej 47, mellkas 46, triplázás + 170 g kipipálva! És jön a 9-10. foga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése