Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. június 28., hétfő

Tízhónapos beszámoló

Na, szégyellem magam, hogy csak 28-án írom meg ezt a bejegyzést, pedig tényleg elkezdtem pénteken, csakhogy... aznap gennyes mandulagyulladásom volt és alig éltem, semmi energiám nem volt. De ez a poszt nem rólam szól :)
Szóval, Regő tízhónapos :) 8900 g és 72 centi, mint korábban írtam, persze ez azóta nyilván változott pár grammot és millimétert :D Nézzük, miket csinál.
Alvás: nagyjából most áll át a két alvásra. Most már, ha délután öt felé szundít egy rövidet, este nehezebben alszik el, így igyekszem kihúzni inkább a délutánt, és így, ha jó napja van és itthon vagyunk, kétszer másfél-két órát alszik nappal, egyet délelőtt, egyet délután. Este 8 felé alszik elvileg, az utóbbi pár napban kell hosszabban altatni, egyszer-kétszer ébred éjszaka, és reggel fél hét felé kel.
Evés: a hónapfordulón vezettem be a reggelit. Gondolkodtam már sokat, hogy hogyan tudnék neki harmadik étkezést bevezetni, de a két-három alvásába egyszerűen nem tudtam beilleszteni a tízórai-ebéd-uzsonnát. Aztán maga oldotta meg: a délelőtti alvása előtt, amikor reggeliztem, odajött, állt mellettem és nyafogott, sikítozott. Kivéve, ha adtam neki pár falatot. Így aztán leesett a kétfillér, csütörtökön beleültettem az etetőszékbe, és azóta gyönyörűen eszi reggelente a margarinos kenyérkatonákat, mint a képen is látszik. Tizenegy körül kap főzeléket, délután 3-4 körül kását gyümölccsel, a többi szopi. A legutóbbi felsorolás óta kapott sárgabarackot, margarint és pulykamellet.
Mozgás: látványos fejlődés most nincs, apróságok vannak, például hogy mindenütt feláll, egyre több mindent elér, átmászik a széklábak között a merevítő elem fölött :) pár lépést lépked kapaszkodva a bútor, rács mellett, átmegy szemben lévő kapaszkodók között. Nagyon ügyesen tapsol már, és szed fel apró dolgokat, viszont nem integet még, egyszer véletlenül sikerült, de azóta se. Viszont nagyon tetszik neki, ha valaki integet, vigyorogva csodálja :)
Ügyesen játszik, most már ülve figyelmesen eljátszogat ezzel-azzal pár percig. Képeskönyvek még nemigen érdeklik, inkább csak rágja azokat is. Szereti a mókakockát, a pohárépítőből épített tornyot ledönteni. A védőnőnél ügyesen tologatni kezdte a golyóhúzogatón a fagolyókat. "Szókincse" egyre nő, a különféle használatú sikítozástól a mamammama, babababa, ajjajjajjajj, bebebebe, vavavava hangok ismételgetéséig és véletlenszerű gügyögésig meg egészen szóra hasonlító hangokig minden van.
Marcival nagyon szeretik egymást, öröm nézni, ahogy együtt vannak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése