Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. június 6., vasárnap

Sárgadinnyeevős

Már írtam korábban, hogy Regő ügyesen eszik darabosat, a főzeléket csak villával töröm neki össze jó ideje, a kását egyáltalán nem. Kézbe fogható falatkának először puhára főtt sárgarépát kapott, de buta voltam, mert karikákra vágtam, én se tudtam volna felszedegetni a csúszós műanyag tálcáról a helyében. De az én kezemből eszegette ügyesen. Aztán cseresznyét kapott kimagozva, félben, nagyon szépen eszegette a héját is. Ma pedig sárgadinnyét kapott, egy vékony, meghámozott szeletet adtam a kezébe tízórai után, és körülbelül a felét meg is ette:

Délután sárgadinnyés kását kapott, és utána még egy szeletet a dinnyéből, de akkor már a tányér érdekesebb volt :) :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése