Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. október 30., szombat

Négy nap apa nélkül

Ilyen még nem volt Regő életében, remélem, nem is sokszor lesz, mert nekem is nehéz volt, mindkettőnknek nagyon hiányzott Apa. Regő magától is emlegette, és én is mondtam neki többször, hogy Apa elment repülővel, aminek hatására néhány nap után a hol van apa? kérdésre már berregett, mint a repülő :)
Tulajdonképpen majdnem öt nap volt, kedden délben ment el Péter, így Regő a délelőtti alvás óta nem látta, és ma este fog hazaérkezni, de most már csak éjjeli ébredésnél vagy reggel találkoznak, úgyhogy Regőnek gyakorlatilag teljes az öt nap, amíg nélkülözi apát.
Igazából a napirend nem változott, de kimaradtak az apás játékok, együtt olvasások, a közös fürdés és utána az esti program: pelenkázás, öltözés, kis hancúr lefekvés előtt. És kimaradtak a zord apai rászólások, amik sokkal hatásosabbak az én "nem szabad"-jaimnál :). 
A keddi elválás után csütörtök este lett lázas Regő, betartva az aranyszabályt, miszerint egy gyerek mindig ünnepen/éjszaka/hétvégén beteg, vagy amikor az egyik szülő nincs otthon. Gondolkodtam, hogy elmeséljem-e Péternek, hogy aggódjon ott messze nélkülünk, de úgy gondoltam, nekem rosszul esne fordított esetben, ha csak itthon tudnám meg, úgyhogy inkább elmondtam. Szerencsére Regő már sokkal jobban van, láza nem is volt azóta, csak kis hőemelkedése, de ma már az sem. Holnap teljes erőbedobással lehet huncutkodni apával! :)

2 megjegyzés:

  1. Timi, nagyon ügyesek voltatok egyedül, és mostmár Apa is remélem otthon van!

    VálaszTörlés
  2. Igen, késő este épségben megjött :):):)

    VálaszTörlés