Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 29., vasárnap

Egyetem

Folytatom a beszámolót, még mindig nem értem a jelenhez... Szeptembertől megint egyetemre fogok járni Győrbe, logisztikai mérnök szakra, levelező képzésre. Egyelőre nem tudom, mennyi időt kell majd Regőtől távol töltenem, eleinte szeretnénk úgy megoldani, hogy eljön velem vagy csak ő, és valaki vigyáz rá ott, vagy Péter is. Mindenesetre pénteken mentünk beiratkozni. Fél hatkor kellett felkelnem, a gyerekeket nem sokkal később ébresztettem, amikor már készen volt a reggelijük. Szerencsére Regő felébredt Marci motoszkálására, így nem kellett mély álmából felvernem, akkor biztosan sírás lett volna. Másfél óra volt az autóút, nagyjából a felét átaludta Regő. Érkezéskor felébredt, babakocsival eljöttek velem megkeresni az épületet és a termet, aztán Péter a két gyerekkel lement a Duna-partra, szerencsére az egyetem közvetlenül a folyó mellett van. Játszótereztek, volt náluk takaró és játék, én pedig addig elvégeztem a papírmunkát. Első körben szerencsére nagyon gyors és jól szervezett volt minden, alig háromnegyedóra alatt végeztem, még egy kirándulás is belefért volna, de siettünk haza, Péternek mennie kellett dolgozni.
Hazaéréskor farkaséhesek voltunk, és én legalábbis elég kómás, sok volt nekem ez a fél hatos kelés :) gyorsan főztem egy tejbegrízt, ittam egy kávét, Regő nemsokára lefeküdt és akkorát aludt, hogy teljesen visszaállította vele a továbbiakban a normál napirendjét. Én is magamhoz tértem közben, kimentünk a kertbe és kipróbáltuk az új hintát, amit még nem is írtam, de csütörtökre, mire hazaértünk, Péter befejezett! Regő imádja, és én is, gyönyörű.
Hintázás után pedig leszedtük a paradicsomot és a cukkinit Regővel - ahogy én azt elképzelem! Régebben az úgy volt, hogy letettem Regőt a közelembe egy takaróra, vittem ki játékokat, beszélgettem neki, amíg dolgoztam, nem mászott le a takaróról és jól elvolt. Hát, ennek vége, konkrétan jön és segít paradicsomot szedni - vagy a vödörből kiszedni, az mindegy :) - a kis meztelen tappancsaival közlekedik a már parlagon lévő részeken, ennivaló :)
Ez akkor már a péntek este, mindjárt utolérem magam :) Szombaton ronda idő volt, sok eső és vihar. Regő délelőtti alvása alatt bementem a piacra, és vettem neki házi jellegű joghurtot, csak főtt, de nem tartósított sonkát, padlizsánt - azt magunknak is - és ezek lesznek az újdonságok, amiket a következő napokban megkóstol. A joghurtot tegnap már ki is próbálta, főzelékben és magában is, ízlett neki! Estefelé pedig volt a nagy esemény, a lentebb már említett lépegetés. Ma még nem ismételte meg, de ami késik, nem múlik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése