Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 9., csütörtök

Orvosnál

Ma vittem vissza a gyerekeket a pénteki orvoslátogatás után. Regő szépen alakul, még holnap kell gyógyszerezni, egyébként amíg szükséges, az orrát szívni, úgyhogy vele már tulajdonképpen nincs gond. Marcinak viszont az arcüregére ment a váladék, holnap nem megy iskolába. Kérdezte a doktornő, hogy eddig ment? Mondtam, igen, mert ő azt mondta, hogy ha nem lázas, menjen. Azt mondja, ilyen szigorú volt vele? :) Mindenesetre most majd nem megy, és nagyon vicces dolgot kell csinálnia esténként: kiteszünk egy lavór meleg és egy lavór hideg vizet, és felváltva bugyborékolnia kell bennük az orrával, mint úszáskor. Állítólag ez elindítja a pangó váladékot, kíváncsi leszek :) Ő meg már most kéri, hogy csináljuk :)
Amennyi eszem van, Regő bukására nem kérdeztem rá... majd felhívom a védőnőt. Azt figyeltem meg ugyanis, hogy amikor joghurtot kezdett kapni uzsonnára, újra elkezdett bukni, pedig már olyan szépen elmúlt neki. Viszont ha főzelékben kapta a joghurtot, picit megforralva, akkor nem. Ezután elkezdtem úgy adni neki uzsonnára, hogy frissen főtt, forró kásába kevertem, de már nem forraltam. Így sem bukja ki. Ezek szerint kell neki valamiféle hőkezelés a joghurt megemésztéséhez. Rendben van, megkapja, de mi lehet ez, mitől van?

Délután pedig az első idei szülői értekezletre megyek az iskolába.

2 megjegyzés:

  1. További jobbulást Marcinak! Tök jó ez a feladat! :)
    Remélem kiderül Regő és a joghurt viszonya :)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást a fiúknak, gyógyuljanak meg hamar!

    VálaszTörlés