Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. április 21., csütörtök

Baleset

Hányszor hallottam, hogy valaki azt mondja, csak egy pillanatra fordult el... hányszor gondoltam, hogy ez csak másokkal fordulhat elő, hányszor sajnáltam szegény gyerekeket és szülőket, akiknek a gyerekeit baleset érte... Hát most megtörtént velünk is, és tényleg csak egy pillanat.
Tejet forraltam a mikróban, kivettem a bögrét, és tényleg csak egy pillanatra fordultam el... Regő nem is érte el igazán a bögrét, a következő pillanatban már kiáltottam is rá és toltam arrébb... nem voltam elég gyors, ráfröccsent a forró tej. Azonnal dugtam ruhástul a mosogató, majd a zuhany alá, aztán fújtam Firsttel, akkor már kipukkadt hólyag volt a kis mellkasán... Rohantunk a gyerekorvoshoz: másodfokú égési sérülés, csecsemőtenyérnyi folt a mellkasán. Kapott rá vizes borogatást, Cataflam cseppet fájdalomcsillapításra, Panthenolt, jégzselét hűtésre, Normolyt port és sok jótanácsot. Ekkor már rég nem sírt, csak addig, amíg én kezeltem otthon, illetve amíg a  borogatást rátették. A váróban már úgy szaladgált, mintha mi se történt volna. Itthon újra lekezeltük, kapott fájdalomcsillapítót is, és elaludt. Jókedvűen kelt délután, mintha mi se történt volna - a kép ekkor készült, a bodyja alatt a vastag Panthenol hab látszik. Ügyesen ivott sokat, megitta a neki adható maximális mennyiségű Normolytos teát, étvágya nem nagyon volt, szerencsére láza sem. Jókedvű is volt egészen kora estig, amikor már elfáradhatott, fájhatott is a sebe, és a kinti játék idejére rátett gézlap is zavarhatta. De kint úgy játszott, motorozott, labdázott, mint máskor, megnyugtató volt nézni. Este aztán már eltört a mécses, kapott megint fájdalomcsillapítót, a fürdést, élvezte, sokat szopizott, és újabb adag Panthenol habbal a kis mellkasán lefektettem. Édes kisbabám, gyógyuljon meg hamar!

6 megjegyzés:

  1. Mielőbbi jobbulást neki, és mielőbbi jobbulást a te lelkednek is! Ölelős smiley!

    VálaszTörlés
  2. Istenem! De jó, hogy nem történt nagyobb baj! Jobbulást neki!! :)

    VálaszTörlés
  3. Juj nagyon gyors jobbulást neked kis Regő.

    VálaszTörlés
  4. Mielőbbi teljes gyógyulást a kis sebesültnek!
    Viszont ha elfogadsz egy jótanácsot: felejtsd el a habot meg minden mást, viszont fújd firsttel félóránként-óránként a sebet. A fájdalmat is megszünteti és nyomtalanul gyógyul az égés.
    Tőlünk nyugatra a mentő- és tűzoltóautók alapfelszerelése a first, még vízzel való hűtés helyett is! Nem vicc, nagyon sokat tud a termék, barátnőm kislányát az oviban forrázták le, másodfokú égés nála is, az egész hasán, csak firsttel kezelték (az anyja nem tette rá a kórházban kapott dolgokat) és egyrészt a kislánynak nem is voltak komolyabb fájdalmai, másrészt ma már ha keresed, se találod meg az égés helyét.

    VálaszTörlés
  5. Köszi Gabka, van Firstünk, felváltva fújom vele és Panthenollal, hátha :)

    VálaszTörlés
  6. Regőnek hamar-hamar jobbulást, édes szívem... Milliószor pusziljuk, és küldjük a húsvéti nyulat!

    VálaszTörlés