Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. április 30., szombat

Orvosnál

Megkevertem az időrendi sorrendet, még kedden jártunk a gyerekorvosnál, megmutattam Regő sebét. Azt mondta, nagyon szépen gyógyul, egy picit volt gennyes az egyik széle, de megdicsért, hogy emiatt nem kezdtem el adni a felírt antibiotikumot. Két kérdésem volt: a seb szépen kiszáradt, de sajnos mozgás közben többször megrepedt és vérzett, illetve mivel Regő hason alvós, alváskor mindig befülledt és újra nedvedzeni kezdett. Ennek orvoslására beecsetelte piros ecsetelővel, a kirepedésre pedig azt javasolta, hogy állandóan legyen rajta Panthenol, mert az olajos, és nem hagyja kirepedni. Így is tettem, amint felszívódott vagy letörlődött a hab, azonnal fújtam újra. Ennek és az ecsetelésnek az eredményeként mostanra nagyon szép, száraz és rózsaszínű a seb, tegnap este óta Contractubex krémmel kenem, hogy ne maradjon nyoma. Hétfőn azért még egyszer megmutatom újra. A bárányhimlő egyelőre nem jött ki Regőn, kb. ma két hete volt Marci fertőzése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése