Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2011. április 12., kedd

Gyerekszáj

...mielőtt még elfelejtem :)
  • Vasárnap délelőtt Apa bekapcsolta a tévét, hogy megnézze a Forma 1-et. Késői kelésünk, reggelizésünk következtében Regő még az etetőszékben ült, onnan látta a tőle messze lévő tévét, és azt kiabálta:
    - Picike bűűvak!
    Magyarázat: a "bűvak" az autó, vagyis inkább mindenféle jármű, valahogy a brűűűű berregésből lett, a Regő által gyakran használt "ak" végződést hozzátéve, amivel úgy érezzük, mintha nyomatékosítani akarna egyes szavakat.
  • Tegnap este a kádban ült, amikor valami motorzajt hallottunk kintről. Ismét mondta, hogy bűvak, és mutatott az ablak felé. Mondtam neki, igen, repülőgépet hallottunk. Mire ő:
     - Motor! ("moto", Regőül :))
  • Ma reggel, amikor kivettem az ágyból, azt mondogatta, manó, manó, és mutatott a játékospolc felé. Kíváncsi voltam, hol lehet a manó, vittem a polc felé, ő pedig egyre mondta és mutatta. Aztán odaértünk a polchoz, és nevetve nyúlt a doMINÓért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése